utorak, 29. ožujka 2011.

Labneh




Ovaj fini, lagani namaz osvojio me na prvi pogled! A vidjela sam ga davno, negdje na netu, i odmah se našao na listi onih - ovo moram isprobati! recepata.
No, lista je duga a ja zaboravna i tako....labneh se načekao (i ja s njim).
A onda sam ga opet srela, na jednom od najomiljenijih mi blogova Da mi je nešto slatko... i ovaj put nisam dugo čekala ;))
Nije me razočarao, dapače, ispunio je sva moja očekivanja i još malo više.


sastojci:
2 čašice čvrstog jogurta
1/2 žličice soli
(po izboru - maslinovo ulje, češnjak, ljuta papričica, papar, bosiljak, sezam, peršun....)

priprema:
  • na cjedilo staviti čistu gazu
  • jogurt posoliti, promiješati i pažljivo staviti u gazu
  • vrhove gaze zavezati i ostaviti u cjedilu
  • pod cjedilo staviti posudu u koju će se jogurt cijediti pa spremiti sve u frižider na dva dana
  • nakon dva dana jogurt je ocijeđen i podatan za oblikovanje
  • napraviti kuglice pa ih aromatizirati po želji

Ja sam napravila nekoliko varijanti a koristila sam sjeckani peršun, zgnječeni češnjak, tucane peperoncine, tostirani sezam, sjeckani pistacio.
Dio kuglica sam samo lagano popaprila i marinirala u maslinovom ulju s malo češnjaka, peršuna i bosiljka. Marinirane kuglice mogu stajati i do 15 dana u frižideru.

Namaz je lagan, osvježavajuć i jako, jako jednostavan za napraviti. I libanonski je. Zapravo, varijacije na temu naći će se na području cijelog Bliskog istoka.
Od ove smjese ispadne nekih 8-10 kuglica. Kako ga i koliko aromatizirati ovisi samo o vama, budite kreativni, mogućnosti su beskrajne :)

Moj je favorit onaj s tostiranim sezamom, malo zaljućen.





Nema komentara:

Objavi komentar