subota, 16. travnja 2011.

Pita od limete



Brrrrr, kakvo je hladno i tmurno bilo ovo travanjsko jutro. Sve je mirisalo na kauč, dekicu, knjigu ili film. Zijev....
Za razliku od ove, prošla je subota bila sunčna i vedra a kuća puna. Standardna postava je bila proširena za još tri vesela člana, moje najdraže šmizle, burazove curke, pa smo guštali u druženju, suncu i proljeću, sjajnom roštilju ali i odličnoj piti!
A pitu nisam pravila sama, nenene, pitu smo skupa radile moja Supermeenka (Šmizla br 1) i ja.
Još nekoliko dana ranije pao dogovor da ću je naučiti napraviti nešto fora i fino. Izabrala sam baš ovu poznatu američku key lime pie 1.) jer mi se činila dovoljno jednostavna a 2.) jer je zanimljiva i malo drukčija od onih koje sam ranije pravila.
I meni i njoj ovo je bila prva pita od limete. E, a da ne bi sve bilo baš ful jednostavno, iako to nismo planirale hehe, prvu podlogu smo pošteno skurile u pećnici (ok, ok, ja sam lajala na telefon i zaboravila na pitu) pa je završila u smeću, a onda  trkom opet u dućan po kekse i sve ponovno...  pa nek zna odmah da ne ide uvijek sve po špagici LOL
Uglavnom, lekcija je svladana, pita je bila odlična, sljedeću može peći i sama. :))

Odlična osvježavajuća pita idealna za vruće dane.


Potrebno:

za podlogu
  • 200 g keksa (McVitie`s digestive)
  • 30 g šećera
  • 100 g maslaca

za kremu
  • 4 žumanjka
  • 4 žlice šećera u prahu
  • 300-400 ml ugušćenog mlijeka (napomena - ima ga u Lidlu, za druge dućane ne znam)
  • 150-180 ml soka limete
  • 2 žličice naribane korice limete + malo za dekoraciju

  • 3 dl vrhnja za šlag (ili 2 vrećice šlag pjene)



Pećnicu ugrijati na 170°C.
Kekse zdrobiti u mužaru ili ih samljeti (možete koristiti i petit beurre kekse), dodati im otopljen ili na sobnoj temp. omekšan maslac i šećer pa dobro promiješati. Smjesu utisnuti u kalup za pite, obložiti i dno i stranice kalupa.
Staviti u zagrijanu pećnicu i peći 7-8 minuta.
Ostaviti da se malo ohladi.

Za to vrijeme napraviti kremu.
Žumanjke i šećer miksati 3-4 minute, dok ne postanu blijedi i pjenasti, dodati ugušćeno mlijeko pa nastaviti miksati još 5 minuta a zatim dodati sok i naribanu koricu limete.
Kremu sipati na zapečenu podlogu i vratiti u pećnicu na još 15 minuta.

Pitu dobro, dobro ohladiti pa ukrasiti šlagom i naribanom koricom limete.



Broj komentara: 5:

  1. Već nekeo vrijeme planiram isprobati ovu pitu pa nikako da dođe na red. Jako mi je privlačna ali uvijek kad odlučujem što ću raditi pobjede čokoladni kolači.
    Ova tvoja izgleda savršeno i jako mi se sviđa dekoracija. :) Bez obzira na malu nezgodu s pečenjem postigla si savršen rezultat. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. već su mi dvije-tri prijateljice rekle da ne mogu naći ugušćeno mlijeko pa sam sada i gore dodala napomenu da ga ja nabavljam u Lidlu ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ӏt іs the best tіme tо maκe
    a fеw plans foг the futurе anԁ
    it is tіme tο be happy. ӏ've read this post and if I may just I wish to counsel you some attention-grabbing things or tips. Maybe you can write next articles regarding this article. I wish to read more issues about it!
    My page Prweb.Com

    OdgovoriIzbriši
  4. ӏ useԁ to bе suggeѕted thіs
    ωеbsitе bу my сοusin.
    Ӏ'm no longer certain whether this submit is written by way of him as no one else know such distinctive approximately my problem. You are amazing! Thanks!
    Feel free to surf my web page ; v2 cigs reviews

    OdgovoriIzbriši