petak, 10. lipnja 2011.

Crumble od jagoda, krušaka i rabarbare



Prefini proljetno-ljetni desert!
Ja ga obožavam jer:
1. dozvoljava igranje raznim kombinacijama i prilagođavanje stanju frižidera,
2. ne zahtijeva visinske pripreme kao ni pol dana petljanja po kuhinji
3. odlično paše i u toploj i u hladnoj varijanti
4. je jednostavno prefin! LOL



Ovaj put sam ga pravila s kombinacijom jagoda, krušaka i rabarbare al odličan je i samo s jabukama. Vi koji
ga volite sigurno imate neku svoju omiljenu varijantu, a vi koji ga još niste otkrili, ne čekajte!
Dakle, radi se o usitnjenom voću koje se pospe mrvičastim tijestom i zapeče u pećnici, a važno je da tijesto nije tjestasto kao za pite već da ostane u formi mrvica, kao za npr. drobljenac.

Za 4 osobe potrebno je:


  • 120 g brašna
  • 80 g maslaca
  • 25 g šećera

  • 2 žlice badema u listićima

  • 600 g voća (po 200 g jagoda, krušaka i rabarbare)
  • malo cimeta
  • 25 g šećera
  • 1/2 vrećice burbon vanilije šećera
  • 1 žlica maslaca
  • 1/2 čašice limončela, odnosno sok i korica 1 limuna (ili malo naribanog đumbira)

Priprema:

Pećnicu uključite na 200°C.
Voće operite i očistite, pa kruške i stabljike rabarbare izrežite na sitnije komade a jagode ako su sitnije ostavite čitave a ako su veće prerežite napola.

U većoj tavi zagrijte žlicu maslaca, dodajte usitnjeno voće a zatim šećer, burbon vanilija šećer i cimet. Promiješajte i pustite da se šećer otopi a zatim maknite s vatre pa po voću sipajte sok i naribanu koricu limuna ili naribani đumbir (kako ja nisam imala ni jedno ni drugo sipnula sam malo limončela ;)).
Promiješajte i prespite u posudu za pečenje.

Listiće badema stavite u tavicu i kratko ih držite na vatri, tek toliko da zamirišu i dobiju laganu bojicu a zatim ih pospite po voću.

Brašno, maslac i šećer stavite u zdjelu pa vrhovima prstiju utrljajte sastojke dok se ne naprave mrvice.
Tako pripremljeno tijesto rasporedite po voću.

Stavite u pećnicu i pecite 20ak minuta, dok tijesto porumeni.

Crumble je odličan i topal i hladan a možete ga služiti sa slatkim tučenim vrhnjem ili sladoledom od vanilije.










Broj komentara: 9:

  1. prekrasan, moj omiljeni je s breskvama i šljivama i naravno sladoledom od burbon vanilije

    OdgovoriIzbriši
  2. Idealan ljetni recept; brzo gotov a funkcionira sa svim kombinacijama voća. Hvala za info o tome gdje kupiti rabarbaru.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uvek se obradujem kad u nekom receptu vidim rabarbu:)Ona je idealan dodatak ovakvim stavrima ..vidi kako samo daje lepu boju a tek ukus.Izvrsno:)

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala curke :))
    tamara, i ovaj sladoled je burbon vanilija ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja sam ga skoro otkrila i jako mi se dopada baš zbog ovog što si napisala. A sladoled je ekstra dodatak.

    OdgovoriIzbriši
  6. mnogo divnih sezonskih jagodičastih recepata kod tebe :) ovo ti je jako fino, izvrsno izgleda. S guštom ću pratiti tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši
  7. hvala ;) da, uvijek mi je prekratka sezona jagoda pa ih maksimalno koristim dok su najfinije LOL

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivan recept Tanja!! Obožavam Crumble u svim varijantama, a nekako baš žudim da probam rabarbaru...
    Sviđa mi se tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši