četvrtak, 28. studenoga 2013.

Gusta juha od pastrnjaka



Juhe obožavam! A vi? 

Kod nas rijetko koji dan prođe bez juhice, gotovo svaki ručak počinje s njom.
Guste, bistre, mesne, povrtne....juhice su zakon! :)

Pastrnjak nije uvijek lako naći u dućanima ali na tržnicama ga uglavnom ima. 

Volim njegov miris ali i okus, a nije za zanemariti da je pastrnjak zdrava biljka, bogata vlaknima, C vitaminom i kalijem.
Pastrnjak djeluje i kao diuretik, stimulira rad bubrega i jetre, čisti organizam od toksina.






Ovo je jedna fina gusta juhica, odlična za hladne zimske dane (sada bi moj junior diskretno zakolutao očima :lol njega ova juha baš ne oduševljava ;) ).


Sastojci:


  • 1 glavica luka
  • 2 režnja češnjaka
  • 1 komadić đumbira 
  • svježe mlj papar
  • 500 g pastrnjaka
  • 2 jabuke
  • 1 korabica
  • 1,5 l mesnog temeljca ili vode
  • malo maslaca i maslinovog ulja
  • sol
  • slatko vrhnje
  • peršinov list (ili korijandar)




Priprema:


  1. Povrće i jabuke očistiti/oguliti i narezati/naribati.
  2. Na malo maslaca i maslinovog kratko pržiti luk pa dodati češnjak, đumbir i svježe mljeveni papar.
  3. Dodati na kockice narezan pastrnjak i pola čaše, čašu temeljca ili vode. Pirjati 10 minuta.
  4. Dodati na kockice narezane jabuke i korabicu, uliti ostatak temeljca, posoliti i kada provrije kuhati još 15 minuta.
  5. Izmiksati štapnim mikserom i vratiti na vatru minutu-dvije.
  6. Poslužiti sa slatkim vrhnjem i malo maslinovog. 
  7. Slatko vrhnje se može dodati i u lonac, ja ponekad u lonac dodam i malo mlijeka.








4 komentara:

  1. Dakle, danas sam je napravila. Koji okus!!!!
    Istina, moja juhica je bila bez korabe, no okus je apsolutno divan, slatkast, bas super!
    Bas me zanima sto ce moji juniori reci; oni obicno prevrcu ocima i vrlo gasno odbijaju jesti (a sto drugo ocekivati od male djece, lol).
    Ugavnom, ovu juhu spremam u recepte i vec je planiram za slijeeci tjedan.
    Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi je drago! :)
    Nadam se da je kod juniora imala bar malo bolji prolaz nego kod mog ;)

    OdgovoriIzbriši