nedjelja, 10. studenoga 2013.

Piletina Stroganoff



Opet piletina :lol

Kad malo razmislim, zapravo vrlo često trošimo piletinu.
1. jer je volimo, 
2. jer se brzo priprema i
3. i možda najvažnije - zahvaljujući mojima u Slavoniji, uvijek nam je dostupna divna domaća piletina. Hvala mama, hvala tata! <3


Ok, sada par riječi o ovom finom jelu :)
Sote Stroganoff izvorno se priprema s govedinom ali od onog originalnog recepta do danas nastalo je more varijacija na temu. I sve koje sam ja isprobala su fine ;)

Priprema je jednostavna i brza a stroganoff se najčešće poslužuje uz rižu, široke rezance ili kuhani krumpir.
Inače, ovo jelo nosi naziv po ruskoj plemićkoj obitelji Stroganoff a danas je popularno diljem svijeta.



Sastojci:

  • 500 g pilećih prsa (file)
  • 1 veća glavica luka
  • 2-3 češnja češnjaka
  • 300 g gljiva (stavila sam oko 200 g smeđih šampinjona, 100 g bukovača i malo mljevenig sušenih vrganja)
  • 100-150 ml bijelog vina
  • 300 ml vrhnja za kuhanje
  • 3-4 kisela krastavca, manja
  • peršinov list
  • sol
  • papar
  • mljevena slatka paprika (ja sam koristila dimljenu papriku, sjajna je! Na žalost, nije baš lako dostupna)
  • ulje, maslac

  • 300-400 g riže




Priprema:
  1. Piletinu narezati na trakice, posoliti, popapriti, posuti paprikom i rukom malo sve izmiješati.
  2. Na vruću tavu uliti malo ulja, dodati maslac pa kad se rastopi na jakoj vatri ispeći pripremljeno meso.
  3. Kada je meso gotovo, izvaditi ga na tanjur a u tavu, na preostalu masnoću, dodati luk narezan na trakice i sitno nasjeckan češnjak. Kratko pirjati pa dodati narezane gljive, dio peršinovog lista, zaliti vinom i kratko pirjati (toliko koliko treba gljivama da se skuhaju).
  4. Sada u tavu vratiti meso, uliti vrhnje za kuhanje, dodati narezane kisele krastavce i uz miješanje na laganoj vatri kuhati još 2-3 minute.
  5. Dodati preostali peršinov list i po potrebi još malo popapriti. 
  6. Poslužiti uz kuhanu rižu.

Dobar tek! :)




Dimljena paprika, fantastična! 
Ako ste u Zagrebu, prošetajte do Masarykove, u malom, preslatkom dućanu, Harissi, naći ćete svakakvih divotica, začina, čajeva... 
Ako vam Masarykova nije usput, pa ni Zagreb ;), sve proizvode koje nude možete naručiti i putem neta. Klik na www.harissa.hr.




<3



Broj komentara: 8:

  1. Krasno izgleda. I ja sam se navukla na dimljenu papriku ali ja je kupim u Kućarinu na Krvavom mostu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična piletina u predbrom klasiku na novi način.

    OdgovoriIzbriši
  3. upravo sam mami poslala link uz želju da me iznenadi ovim jelom! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super fino i odlično jelo puno proteina. Vidjela sam jednu odličnu stranicu gdje se rade usporedbe svega i svačega i naišla sam na usporedbu piletine i whey proteina. Što je korisnije tijelo, što mislite? whey proteini vs piletina

    OdgovoriIzbriši